Senses - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Carin Dries - WaarBenJij.nu Senses - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Carin Dries - WaarBenJij.nu

Senses

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Carin

15 Februari 2012 | Indonesië, Bali

Zien:
Kleur, cultuur, tempel, offer, hindoe, ceremonie, riten, Legong dans, sawa, olifantengras, warung, markt, scooter, waterval, plantage, poverte, blijheid, harmonie, crematie, dolfijn, waterwereld, moskee, visser, ansjovis, ijsvogel, roepia, bioproject, vuilnis, zonsopgang, klamboe, batik, sarong, gekko, lotustuin, Oceanstar (niet) Seahorse (wel), oceaan, wajang, vulkaan, aap, noot, Siem (op foto en die we, met onze kids, missen), zonnetjes, 30C, Bali.

Horen:
Scooter, minaret, gekko, mug, haan, zee, teksi, selamat pagi, vogel, you're welcome, gamelan, lekker Ca, Bali.

Ruiken:
Wierook, bloem, kretek, regen, geur, Bali.

Proeven:
Kruid, Balinese keuken, barracuda, banana pancake, civetkoffie,
Ginseng, lemongras, fruitdrank, papaja, kokos, cacao, sateh, Bintang, Bali.

Voelen:
Warmte, oprechtheid, hindoe, mmmmmassage, genieten, ontspanning, vrijheid blijheid, liefde, luiheid, zwoelte, mug, geluk, rijk, Bintang, Bali.

Bali, selamat tingal!

• 15 Februari 2012 - 17:22

Conny En Dick:

klinkt goed, nog maar even....
    Succes met de terugreis en tot spoedig ziens!

• 15 Februari 2012 - 19:36

Marjan:

ja lieve mensen, dat is wel alles bijelkaar, bijna te veel om op te noemen he!Neem alles mee naar huis.
    Goeie terugreis en tot volgende week, liefs

• 16 Februari 2012 - 16:41

Mark Van Rossum:

Welcome Home

Ik heb jullie reis en belevenissen met veel plezier op de voet gevolgd en denk dat jullie wel even moeten afkicken.

• 16 Februari 2012 - 18:53

Achim :

It is so nice to follow you through paradise, but the longer it lasts , the more am I asking myself: what the f... are you doing here in this overfrozen Hamburg (or overheated office)! No massage, no dolphins around, food as usual, not even one scooter is to be seen. You lucky ones.That you are so, I can read in every line you write. Enjoy yourself,have fun and kiss a gekko in my name, I love them.