Big city you' re so pretty - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carin Dries - WaarBenJij.nu Big city you' re so pretty - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carin Dries - WaarBenJij.nu

Big city you' re so pretty

Door: hansencarin

Blijf op de hoogte en volg Carin

07 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Singapore; heerlijk al die culturen snuiven. Wat een prachtige plek. CHINAtown is een openbaring. We hebben van een zeer vriendelijke Chinees zelfs met stokjes leren eten. Nou ja Carin deed 1.5 uur over een bakje pinda's. Na het tweede overigens best te doen tiger biertje kregen we de smaak te pakken . Geen pinda's meer over de vloer wat hier in deze uitzonderlijke schone stad op een standje komt te staan als je niet oppast. Onze nieuwe gaget, een gps Path Finder is een uitkomst; die bracht ons weer op de meter nauwkeurig bij ons hotel. Gos we zouden hier wel een tijdje willen wonen.....

• 08 Januari 2012 - 17:48

Steffie:

Lieben Leuten! Zie nu pas jullie berichtje! Ik krijg ze niet automatisch, moet me nog even aanmelden! En blijf maar leuke korte berichtjes posten! Goede reis en laat ff weten als jullie aangekomen zijn in NZ!
    Xxxxxxxxxxxxxxxx